Voorbeschouwing selectieteams zaterdag 21 oktober 2017

18 oktober 2017

Pittige, maar uitdagende bekerwedstrijden voor de selectieteams!

Het Wittenhorst JO19-1 van Marcel Rooijmans staat voor een mooie uitdaging: op Sportpark Ter Horst zal er om 14.30 uur worden afgetrapt tegen SV Venray JO19-1, dat uitkomt in de 3e divisie C en hier na vier wedstrijden keurig op een vijfde plek staat. Net als onze JO19-1 kwam Venray de poulefase zonder puntverlies door. Het wordt interessant om te zien hoe de Horstenaren zich in deze derby gaan houden tegen een ploeg die twee divisies hoger speelt. Komt dat zien op ons sportpark om 14.30 uur: Wittenhorst JO19-1 tegen SV Venray JO19-1!

De wedstrijd tussen Wittenhorst JO17-1 en Amsterdam/Eindhoven CTO van vrijdagavond 20 oktober is afgelast wegens interlandverplichtingen bij het damesteam.
A.s. woensdag 25 oktober speelt de ploeg van Kevin van den Berg een prachtige bekerclash tegen Venlosche Boys JO17-1. Deze ploeg staat na vier nederlagen puntloos onderaan in de derde divisie. Interessant om, net als de JO19-1, te zien hoe onze JO17-1 zich gaat houden tegen een 3e divisie ploeg. De wedstrijd zal worden gespeeld in Venlo om 19.30 u.

Alsof de bekerkrakers nog niet op waren: ook Wittenhorst JO15-1 gaat a.s. zaterdag haar opwachting maken in een derby: om 13.30 uur wordt er in Venray afgetrapt tussen Venray JO15-1 en Wittenhorst JO15-1. De tegenstander speelt dit seizoen knap in de 2e divisie, daar de JO15-1 van vorig jaar kampioen werd in de derde divisie. Na vier wedstrijden staat deze ploeg met drie punten één na laatste, wat wil zeggen dat de ploeg van Richard Kleuskens en Peter Christiaens (derde in de 3e divisie) een leuke pot zal gaan spelen. Veel succes mannen!

Hoewel Wittenhorst JO14-1 zich wist te plaatsen voor de volgende ronde van de beker, spelen zij (tot dusver) nog géén bekerduel: waarschijnlijk zal deze later worden ingepland.

Het Wittenhorst JO12-1 van Jan Beijers staat ook een mooi duel te wachten: in een uitwedstrijd bij SV Venray JO13-2 moet de volgende ronde bereikt worden. De tegenstander speelt in de 1e klasse en vindt zich hier terug in de middenmoot. De ploeg is zeker niet te onderschatten daar zij o.a. ZSV Zeilberg JO13-1 uitschakelde in de bekerpoule. De Horstenaren kunnen zich dan weer vasthouden aan het feit dat zij de leeftijdsgenoten van Venray in de poule het nakijken gaven. Veel succes dames en heren!