Voorbeschouwing selectieteams zaterdag 24 februari

21 februari 2018

Voor de meeste selectieteams staat de hervatting van de competitie op het programma.

Wittenhorst JO19-1 gaat a.s. zaterdag op bezoek bij concurrent Sportclub Irene. De ploeg uit Tegelen is titelkandidaat: het verloor in elf competitieduels slechts één keer en heeft maar twee punten minder dan koploper Laar. De ploeg van trainers Marcel Rooijmans en William Lensen staat vierde en heeft zes punten minder dan de nummer twee. Hun eerdere ontmoeting in Horst eindigde in oktober in 2-2. Willen de Horster mannen de bovenste ploegen nog het vuur aan de schenen leggen, dan zal er gewonnen moeten worden. Succes!

Wittenhorst JO17-1 heeft de ‘winning mood’ te pakken. De ploeg van trainers Kevin van den Berg en Stan Theeuwen versloeg hekkensluiter Topsport Amsterdam/CTO Eindhoven deze maand twee keer en klom naar de zesde plek in de Vierde Divisie. Aanstaande zaterdag wacht hen het thuisduel met RKVVO, nummer negen in deze competitie. De ploeg uit Veldhoven staat weliswaar niet heel hoog op de ranglijst, maar uit de laatste vier competitieduels werden maar liefst tien punten gepakt. Hierdoor is het verschil tussen beide ploegen maar zes punten. Hun eerdere ontmoeting in oktober eindigde in een 1-1 gelijkspel. Het belooft dus weer een spannende wedstrijd te worden. Komt dat zien, a.s. zaterdag om 15.15 u. op Sportpark Ter Horst: Wittenhorst JO17-1 – RKVVO JO17-1!

Wittenhorst JO15-1 draait tot dusver een keurig seizoen. De ploeg van trainers Richard Kleuskens en Peter Christiaens staat vierde in de Derde Divisie en heeft slechts twee punten minder dan nummer twee Volharding/Sambeek. Aanstaande zaterdag gaan de oranjehemden op bezoek bij nummer negen Mierlo Hout JO15-1. De ploeg uit Helmond won drie van haar tien wedstrijden en is hierdoor terug te vinden in de onderste regionen. Hun eerdere ontmoeting in oktober eindigde in een spetterende 6-2 voor de Horster ploeg. Drie punten zijn nodig om de aansluiting met de top te behouden. Succes!

Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Dat zullen de mannen van Wittenhorst JO14-1 denken. Na een keurig behaalde vijfde plek in de Hoofdklasse 1, speelt de ploeg van Peter Rijs in het voorjaar in een competitie waarin slechts drie teams zijn vervangen. Eén van de nieuwkomers is aanstaande zaterdag in Horst de tegenstander: Geldrop JO14-1. Deze ploeg promoveerde als nummer drie vanuit de Eerste Klasse en zal gebrand zijn om een goede eerste indruk achter te laten. De Horster ploeg is daarentegen niet zomaar te verslaan: in de najaarscompetitie verloor men slechts twee keer. Reden genoeg om uit te kijken naar deze clash. Zaterdag om 12:00 uur treden beide ploegen op Sportpark Ter Horst. Succes!

Wittenhorst JO13-1 speelt om 10:30 uur haar thuiswedstrijd tegen het Brabantse SV Valkenswaard JO13-1. Deze ploeg is terug te vinden op een tiende plek en wist tot dusverre pas twee keer te winnen in elf competitieduels. Hun eerdere ontmoeting in oktober eindigde in een 0-3 uitoverwinning voor de ploeg van Willem-Jan van Rens en Dirk Scheres. Met een driepunter blijven de oranjehemden koploper VVV-Venlo JO12-1 in het vizier houden. Succes!

Voor Wittenhorst JO12-1 staat een knallende entree te wachten in de Eerste Klasse. A.s. zaterdag spelen zij om 13.30 u. de uitwedstrijd bij SV Venray JO12-1. Beide ploegen deden in de winterstop vanuit de Hoofdklasse een stapje terug om in de Eerste Klasse wat meer succeservaring op te doen. In november ontmoette beide ploegen elkaar ook al in Venray en toen eindigde het duel in 1-1. In september speelde zij ook al tegen elkaar in de bekerpoule; toen eindigde het in 4-4. Hoe dan ook: het wordt weer een spannend duel. Succes dames en heren!