Voorbeschouwing selectieteams zaterdag 30 september 2017

27 september 2017

Wittenhorst JO19-1 gaat op zoek naar de eerste zege in Hoofdklasse J. Na het 2-2 gelijke spel bij RKVVL/Polaris, gaan de mannen van Marcel Rooijmans het a.s. zaterdag op Sportpark Ter Horst om 14.30 u. opnemen tegen Volharding, dat de eerste drie punten al binnen heeft na een 3-1 zege op Merelfeldia. Beide ploegen kennen elkaar vast door en door, daar vele jeugdteams de afgelopen jaren de degens hebben gekruist. Komt dat zien!

Daar de JO17-1 vrij heeft, beschouwen wij ditmaal de JO17-2 voor. Deze ploeg bestaat grotendeels uit de JO15-1 van vorig seizoen en begon afgelopen week met een 6-3 thuiszege op JVC Cuijk JO17-2. De ploeg van Eric van Rens gaat zaterdag op bezoek bij DSV JO17-1. De ploeg uit Ledeacker begon het seizoen met een 3-1 nederlaag tegen SV Venray JO17-2. De Wittenhorst mannen gaan de auto in met als doel de tweede overwinning op rij te boeken in de 1e klasse-3. Heel veel succes!

Na de 3-2 nederlaag bij NWC JO15-1, sprak trainer Richard Kleuskens de legendarische woorden uit naar zijn spelersgroep: ‘’Welkom in de derde divisie’’. De talentvolle ploeg krijgt haar kans op eerherstel a.s. zaterdag, wanneer er in een thuiswedstrijd om 12.45 u. zal worden afgetrapt tegen Scharn JO15-1. Deze ploeg heeft haar eerste driepunter al bij mogen schrijven na een 2-1 winst op Sportclub Jekerdal. De Horster ploeg zal gebrand zijn om van de hatelijke nul af te komen. Komt dat zien!

Na de spetterende openingswedstrijd tegen Nivo Sparta, wacht Wittenhorst JO14-1 een ware clash tegen de leeftijdsgenoten van UNA JO14-1. Deze ploeg acteerde vorig jaar in de JO13-1 categorie in de tweede divisie en eindigde daarin onderin de middenmoot. De Veldhovenaren begonnen óók goed aan het seizoen: uit bij Emplina wisten zij met 1-5 te winnen. Het belooft dus een échte test te worden voor de ploeg van Peter Rijs. Alvast veel succes!

De mannen van Wittenhorst JO13-1 willen hun uitstekende start (3-0 tegen Scharn) natuurlijk graag een vervolg geven. De noot die echter gekraakt zal moeten worden heet VVV-Venlo JO12-1, dat onder leiding staat van Rick Houben. De Venlonaren begonnen het seizoen wervelend met een 1-11 uitzege bij SHH JO13-1. De ploeg van Willem-Jan van Rens is dus gewaarschuwd. Het belooft een pittige, maar leuke uitdaging te worden. Alvast veel succes!

Na de ruime nederlaag bij Rhode/Van Stiphout JO12-1, krijgen de jongens en meisjes van Wittenhorst JO12-1 een kans op eerherstel tegen ODC JO12-1. Ook de ploeg uit Boxtel begon het seizoen met een nederlaag: het verloor met 2-4 van UNA. Beide ploegen zullen dus gebrand zijn om de eerste punten bij te schrijven. De ploeg van Jan Beijers speelt thuis en wel om 10:30 u. Komt dat zien!