Voorbeschouwing Wilhelmina'08-Wittenhorst en selectie

26 februari 2015

Beste fans,

Met zeven punten uit drie wedstrijden zijn we goed uit de winterstop gekomen. Met een vrijwel fitte en kwalitatief brede selectie verwachten wij deze lijn door te trekken. Dit onderstreept ons gevoel dat wij voor niemand bang hoeven te zijn.

Naast de kermis en de basketbalclub, kennen we ook nog een voetbalclub in Weert: Wilhelmina'08.
Aanstaande zondag spelen we hier een wedstrijd tegen mijn oud-teamgenoten Nick 'de gate' Bronswaer & Twan Hendricks.

Wat kunnen jullie van ons verwachten? Dat we alles zullen geven om een goed vervolg te geven aan de sterke start in de tweede seizoenshelft.
Wij hopen dat jullie ons daarin zullen steunen! Onze hardcore fans Marco & Stephan zijn er in ieder geval bij, jullie ook?

Tot zondag in Wiertj!

Rik Linders

Selectie:

Kevin van Asten, Lars Blenckers, Willem Derks, Willem Heijnen, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Rik Linders, Marc van Rens, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 12.00 uur.

Vertrek bus: 12.30 uur ING-bank.

Sportpark Drakesteyn, Drakesteyn 8, Weert.