Voorbeschouwing Wittenhorst-DESO en selecties

21 februari 2014

Afgelopen zondag hebben we in en tegen het sterke Someren een belangrijke overwinning geboekt. Het was voor Someren de eerste thuisnederlaag, een knap resultaat zodoende. Gedurende de gehele wedstrijd speelden we als collectief sterk en dit moet perspectief bieden voor de toekomst.

Aanstaande zondag krijgen we met DESO uit Oss wederom een pittige tegenstander op bezoek. Destijds werd een terechte nederlaag geleden. Met de steun van onze trouwe supporters en met het vertrouwen van de laatste wedstrijd(en) gaan we komende zondag strijden voor een goed resultaat.

Met sportieve groet,

Will Spreeuwenberg

Selecties

Wittenhorst 1 - DESO 1 - zondag 23 februari, 14.30 uur

Spelers:

Kevin van Asten, Thom Derks, Gijs Hagens, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Benji Nunumete, Bram Rubie, Stan Seuren, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Verheijen, Yannick Vullings, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 13.15 uur sportpark.

Wittenhorst 2 - Rhode 2 - zondag 23 februari, 11.30 uur

Spelers:

Willem v.d. Aarssen, Tom Aarts, Dennis van Asten, Gerd-Jan Buyssen, Johnny Cuppen, Jordi Geurts, Roy van Hoenselaar, Juul van Horen, Joey Joosten, Rob Joosten, Guido Kauffeld, Rens Keijsers, Marc van Rens, Yannick Vullings.

Bijeenkomst: 10.30 uur sportpark.