Voorbeschouwing Wittenhorst-Heidebloem/Bovitec en selectie

29 januari 2016

Wanneer er geen algehele afgelasting door de KNVB zal zijn speelt Wittenhorst de eerste thuiswedstrijd na de winterstop tegen het wisselvallige, maar o zo onberekenbare, Heidebloem/Bovitec uit Geleen.

Beide teams konden zondag jl. niet winnen en daarom is deze wedstrijd zo belangrijk. Wittenhorst kan de punten hard gebruiken na de tegenvaller in Overloon. De goede start werd daar ineens abrubt in een slechte periode omgezet. Concentratieverlies? De tweede helft ging weliswaar veel beter maar de verdiende gelijkmaker kwam er niet.

Zondag is dan maar de beurt om dit goed te maken. Er zal dan speciaal gelet moeten worden op de snelheid in de voorhoede bij Heidebloem. Goaltjesdief Jerremy Lemmens zal aan banden gelegd moeten worden. Maar toch geloven we in een succes voor de thuisclub. Het collectief en de wil was er zondag in de tweede helft en dat geeft de burger weer moed.

Supporters, we zijn weer met z'n allen aanwezig om onze ploeg in deze wedstrijd te ondersteunen!

Op naar sportpark Ter Horst.

Selectie:

Tom Aarts, Danny Bongers, Kevin van Asten, Daan Hendriks, Willem Heijnen, Jordi Janssen, Mark van Rens, Joost van Rensch, Bram Rubie, Jeffrey Spee, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, John Tissen, Daan Verlijsdonk, Sjors Witt, Bart Zanders, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 13.15 uur.