Voorbeschouwing Wittenhorst-HVCH en selecties

31 oktober 2013

Beste Sportvrienden,

Afgelopen zondag kon met hangen en wurgen een gelijkspel tegen SVC 2000 uit het vuur gesleept worden. Aangezien we bijna de gehele tweede helft met 10 tegen 11 hebben gespeeld mag dit gerust een goed resultaat genoemd worden. Ook konden we deze wedstrijd voor het eerst dit seizoen achterin de 0 houden. Hopelijk kunnen we hieruit het nodige vertrouwen pakken voor de komende wedstrijden en eindelijk eens wat punten gaan pakken.

Zondag komt HVCH uit Heesch op bezoek. De gasten uit Heesch weten wat het is om in de positie van Wittenhorst te zitten. Vorig jaar speelden ze zich op de laatste speeldag ternauwernood veilig. Dat terwijl ze de 2 seizoenen daarvoor in de nacompetitie voor promotie gespeeld hebben.

De ontmoetingen tussen beide teams vorig jaar eindigden 2 keer in winst voor Wittenhorst met een minimaal verschil. Ik verwacht dus dat beide teams aan elkaar gewaagd zullen zijn.

Hopelijk kunnen we met de steun van onze supporters de weg omhoog inslaan en houden we de 3 punten in Horst zondag.

Met sportieve groet,

Bram Rubie

Selecties

Wittenhorst 1 - HVCH - zondag 3 november 14.30 uur

Spelers:

Kevin van Asten, Tom van Bergen, Lars Blenckers, Thom Derks, Gijs Hagens, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Kevin de Mulder, Benji Nunumete, Bram Rubie, Stan Seuren, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Bart Verheijen, Yannick Vullings, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 13.15 uur kantine.

Wittenhorst 2  - Schijndel/De Wit 2 - zondag 3 november 11.30 uur

Spelers:

Willem v.d. Aarssen, Tom Aarts, Gerd-Jan Buyssen, Johnny Cuppen, Jordi Geurts, Roy van Hoenselaar, Juul van Horen, Joey Joosten, Rob Joosten, Kevin Koolhof, Marc van Rens, Djen Verkoelen, Yannick Vullings, Nick Zanders.

Bijeenkomst: 10.15 uur kantine.

RKSVO 2 - Wittenhorst 3 - zondag 3 november 11.30 uur

Spelers:

Joop Driessen, Mathie Geurts, Joris Hagens, Ruud Janssen, Guido Kauffeld, Koos Hoeijmakers, Jarno Kleeven, Bas Peeters, Gijs Peeters, Ivo Scheres, Davy Teeuwen, Mick Vollenberg, Bram Wagemans en 1 A-speler.

Bijeenkomst: 09.45 uur kantine..