Voorbeschouwing Wittenhorst-Schaesberg

29 maart 2018

Beste supporters,

Over de wedstrijd van afgelopen zondag tegen Sportclub Susteren hoeven we niet veel meer te vertellen. Na de 0-3 thuisnederlaag eerder dit seizoen, werden we wederom op een 3-0 nederlaag getrakteerd. We speelden zo belabberd, dat we uiteindelijk blij mochten zijn dat er ‘slechts’ 3-0 op het scorebord stond.

Aankomende zaterdag staat er alweer een nieuwe wedstrijd op het programma. Thuis nemen we het op tegen vv Schaesberg. Wederom een tegenstander waar we voor de winterstop niet van hebben kunnen winnen. Aan ons de taak om zaterdag te laten zien dat afgelopen wedstrijd een incident was, en dat we de 3 punten door middel van een goede teamprestatie in Horst kunnen houden.

Lukt dit, dan gaan we met een goed gevoel het paasweekend in en kunnen we ons gaan voorbereiden op de kwartfinale van de beker tegen De Ster.

Supporters, graag verwelkomen wij jullie zaterdag weer allemaal op Sportpart Ter Horst voor een leuke en aantrekkelijke pot voetbal (aanvang 19.00 op het kunstgrasveld)!!!

Met sportieve groet,

Daan Hendriks

Selectie:

1 Sjors Witt, 2 Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Frank Peeters, 7. Rob Zanders, 8. Daan Hendriks, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 16. Stan Spee, 17. Denny Bongers, 18. Thom Derks, 19. John Tissen, 20. Lars Blenckers.

Bijeenkomst 17.45 uur.