Voorbeschouwing Wittenhorst-Susteren

10 oktober 2019

Voorbeschouwing Wittenhorst-SC Susteren

De tweede thuiswedstrijd staat komende zondag op het programma. Het bekende team van SC Susteren is dan op ons sportpark te bewonderen. Uiteraard is ook assistent-trainer Jan Lauers van de partij. Hij zal proberen om met hoofdtrainer Jürgen de Haan de grote 5-0 nederlaag van vorig seizoen een revanche te geven. Doelpuntenmakers van toen waren Joost, Thom (2x), Joep en Michael.

Joost en Joep zijn dit seizoen goed bezig. In de wedstrijd van vorige week was dit duidelijk te zien. De fantastische zege op Venray behaald met veel strijd en goed voetbal geeft de supporters veel hoop.

Wij hopen dan ook dat er wederom een groot aantal bezoekers op deze ongetwijfeld spannende wedstrijd afkomen. Het weer zal volgens verwachtingen ook een uitnodiging rechtvaardigen.

Op naar sportpark Ter Horst. Veel succes!