Vrijwilligers gevraagd voor ACB Phoxy Cup 2015.

15 juni 2015

De commissie ACB Phoxy Cup is weer intensief bezig met de voorbereidingen van het prestigieuze toernooi dat plaatsvindt op zondag 23 augustus a.s. op Sportpark Ter Horst. Aan dit toernooi, dat in samenwerking met PSV wordt georganiseerd, neemt de F jeugd deel van alle verenigingen die, net als Wittenhorst, samenwerken met PSV.

De commissie is dringend op zoek naar vrijwilligers die de organisatie tijdens deze dag willen ondersteunen. Gezocht wordt naar vrijwilligers die willen ondersteunen bij de op- en afbouw, de veldcoordinatie en de loterijverkoop.

Heb je tijd en heb je zin in een gezellige dag van ca. 08.30 tot 16.00 uur dan nodigen we je graag uit om contact op te nemen met commissievoorzitter Roel Thielen, roelthielen@hotmail.com Voor de inwendige mens wordt uiteraard gezorgd. Kom jij ons helpen om van dit toernooi weer een groot succes te maken?