Ware toppers op het programma voor de selectieteams!

7 maart 2018

Subtopper Wittenhorst JO19-1 staat voor haar eerste competitieduel sinds 16 december, toen er werd verloren van SJO Weltania Bekkerveld. Om in de buurt te blijven van de top-drie, dient er te worden gewonnen van RKSV Merefeldia JO19-1. De ploeg uit Nederweert staat met één punt minder op een vijfde plek en won vier van haar laatste vijf competitiewedstrijden. De ploeg van Marcel Rooijmans en William Lensenkan met vertrouwen afreizen, daar de thuiswedstrijd in november met 4-1 werd gewonnen. Succes!

Wittenhorst JO17-1 speelt twee wedstrijden in vier dagen. Vanavond (woensdag) speelt de ploeg van Kevin van den Berg en Stan Theeuwenom 19.30 u. op Sportpark Ter Horst de bekerwedstrijd tegen VV HeldenJO17-1. Deze bekerwedstrijd stond al gepland voor de winterstop maar werd telkens afgelast. De aankomende tegenstander staat negende in de Hoofdklasse en wist op 11 november 2017 voor het laatst een competitief duel te winnen. A.s. zaterdag spelen de Horster mannen om 15.15 u. een thuiswedstrijd tegen Brabantia JO17-1. De ploeg uit Eindhoven staat één plek lager (6e om 7e) en wil net als de thuisploeg de aansluiting met de subtop behouden. De eerdere ontmoeting dit seizoen werd met een 1-3 uitzege een prooi voor Wittenhorst. Het doel is om de vierde competitiezege op een rij te boeken. Succes!

Wittenhorst JO15-1 gaat a.s. zaterdag de degens kruisen met Volharding/Sambeek JO15-1. De ploeg uit Vierlingsbeek is een ploeg van gelijk niveau: met 24 punten uit 11 wedstrijden staan zij één plek en twee punten hoger op de ranglijst. Daarnaast zijn beide ploegen ongeslagen sinds 25 november. De eerdere ontmoeting in Horst eindigde in een 1-0 overwinning voor de ploeg van Richard Kleuskens. Deze topper zal uitwijzen wie de nummer twee positie stevig(er) in handen gaat nemen. Succes!

Wittenhorst JO14-1 staat voor haar eerste competitiewedstrijd sinds 2 december, toen de latere kampioen FC Engelen knap op 0-0 werd gehouden. Aankomende zaterdag gaat de ploeg van Peter Rijs op bezoek bij SV Venray JO14-1, waar alweer de derde editie in dit seizoen zal worden afgewerkt. In de beker wisten de Horstenaren met 3-1 te winnen, in de competitie deelden beide ploegen de punten: 2-2. Het belooft dan ook een regelrechte kraker te worden. Succes mannen!

Voor de mannen van Wittenhorst JO13-1 staat de altijd lastige wedstrijd tegen Unitas ’59 op het programma. De ploeg uit Eindhoven staat met 21 punten op een keurige vijfde plaats en won haar laatste drie wedstrijden met een doelsaldo van 9 voor en slechts 1 tegen. De ploeg van Willem-Jan van Rens en Dirk Scheres is al drie wedstrijden ongeslagen en staat met vijf punten achterstand op VVV-Venlo JO12-1 op een keurige tweede plaats in de Derde Divisie. De eerdere editie in november eindigde in een krappe 2-3 uitoverwinning voor de Horster ploeg. Succes!

Voor Wittenhorst JO12-1 staat na lang wachten eindelijk de start van de nieuwe competitie voor de deur. De ploeg van Jan Beijers, Ramon Thijssen en Jordi Boekesteijn hoopt in de Eerste Klasse succeservaring op te doen en veel spannende wedstrijden af te werken. Dit moet een begin krijgen met een uitwedstrijd tegen de leeftijdsgenoten van Geldrop, welke kampioen werden in de 2e klasse en het nu op een hoger podium willen laten zien. Succes en veel plezier dames en heren!