Wedstrijdprogramma 31 oktober en 1 november/Verjaardagen

29 oktober 2015

We ervaren momenteel problemen met de koppeling die er voor zorgt dat informatie vanuit Sportlink wordt ingelezen op onze website. Er wordt hard gewerkt aan de oplossingen, die er voor moeten zorgen dat we deze problemen binnenkort definitief achter ons kunnen laten. We verwachten niet dat we dit voor het weekend hebben opgelost.

Wedstrijdprogramma:

Omdat we willen voorkomen dat de informatie onvolledig kun je hier het wedstrijdprogramma voor a.s. zaterdag en zondag downloaden. Ook kun je kijken op de Wittenhorst APP of deze alsnog downloaden. Je hebt dan ook een compleet overzicht van alle competitie- en bekerwedstrijden. Maar tevens vind je op de App nog veel meer nuttige informatie.

Om toch zoveel mogelijk de spelers en supporters van de senioren tegemoet te komen hebben we het programma handmatig ingevuld.

Verjaardagen:

Niet alle jarigen worden momenteel vermeld op de website. Dit vinden we heel storend en we willen natuurlijk graag alle jarigen feliciteren. We wensen alle jarige leden van Wittenhorst van deze week een fijne verjaardag.