WinterZon Festival op 23 maart

3 februari 2014

Op zondag 23 maart 2014 vindt voor de 11e keer het WinterZon Festival plaats. Dit festival is speciaal bedoeld voor mensen met een verstandelijke of lichamelijke beperking. Ook dit jaar belooft het weer een groot feest te worden met artiesten als Rob de NijsDennie Christian, Crist Coppens en Station America. Ook zijn er deze dag allerlei andere leuke optredens en activiteiten.

Het feest wordt georganiseerd door de Stichting Concert Gehandicapten Noord Limburg, die bestaat uit onze Maatschappelijk Partner Rotary Club Horst aan de Maas en Concordia ’62 uit Horst. Het evenement vindt plaats op zondag 23 maart van 10.45 tot 16.30 uur in Venlo bij FloraZon (Trade Port Oost, 5928 RB Venlo).

Kaarten kosten EUR 9,75 en kunnen via de website www.winterzonfestival.nl besteld worden.

WinterZon Festival 2014 wordt mede mogelijk gemaakt door gemeente Horst aan de Maas, FloraZon, Rabobank Horst Venray, Poels Meubelen Wonen & Slapen en vele sponsoren.