Wittenhorst 1 wint eenvoudig van SSS'18

24 februari 2022

De belangrijke wedstrijd tegen SSS’18 kende voor Wittenhorst een uitstekend begin. Zo’n ongekende start was ongehoord. Amper was het de secondewijzer een keer rond geweest of de ploeg liet de supporters juichen. Uit een snelle aanval over veel schijven belandde de bal bij Jeffrey Cuppen die verwoestend uithaalde: 1-0.

Met een zelfde spirit ging de ploeg door en binnen twee minuten kon tenslotte Dennis Martens niks anders doen dan de bal achter zijn eigen doelman in de goal werken: 2-0.

Wat een start. SSS’18 had moeite om wat terug te doen. De stand werd zelfs verhoogd, want de druk bleef maar aanhouden. De derde treffer kwam van de voeten van Giel Beurskens die iedereen te snel af was: 3-0.

Slechts eenmaal konden de bezoekers wat terug doen, toen doelman Ravi Arts onnodig in de fout ging en een penalty moest toestaan. Bas Joosten kon met deze meevaller wel raad: 3-1.

Tot aan de rust bleef deze stand gehandhaafd.

Na de thee bleef de ploeg van Sjoerd van der Coelen het betere van het spel hebben. Dit kwam in de 52e minuut tot uiting door een mooi doelpunt van Giel. De doelman was kansloos op zijn actie: 4-1.

De wedstrijd was hiermee gespeeld. Beide teams konden niks meer aan de uitslag veranderen en zodoende konden de Horstenaren een fraaie zege behalen, gepleegd met een enorm veel inzet. Mannen, volgende week zondag thuis tegen Venlosche Boys.

Wittenhorst 1:

Ravi Arts, Nick Driessen, Dion van Horne (Sven van Ooijen), Ruud Meijers, Bart Zanders, Nicky Zanders (Niek van der Sterren), Giel Beurskens (Mats van Biljouw), Joep Beurskens (Martijn van Ooijen), Jeffrey Cuppen (Bono Wijnhoven), Jeroen Verkennis, Joost van Rensch.