Wittenhorst 3 speelt in nacompetitie gelijk tegen Belfeldia 2

13 mei 2013

Nacompetitie Wittenhorst 3:

Wittenhorst 3 neemt deel aan de wedstrijdenreeks om tot een Klassenperiodekampioen te komen in de reserve 3e Klase E. Tegenstanders in de wedstrijdenreeks zijn: Belfeldia 2 en Baarlo 2.

Zondag 12 mei 2013: Belfeldia 2 – Wittenhorst 3:

Deze 1e wedstrijd in de reeks werd dus inmiddels gespeeld en eindigde in 1-1, doelpunt Wittenhorst gescoord door Koos Hoeijmakers.

Maandag 20 mei 2013: Baarlo 2 – Belfeldia 2

Zondag 26 mei: Wittenhorst 3 – Baarlo 2

De Klassenperiodekampioen, dus de winnaar van deze wedstrijdenreeks, speelt vervolgens op zondag 2 juni 2013 een laatste wedstrijd om naar de reserve 2e Klasse te promoveren. Deze tegenstander is uiteraard nog niet bekend.

De wedstrijden worden niet verlengd bij gelijkspel. Indien meerdere elftallen gelijk eindigen op de 1e plaats, dan gelden de volgende regels:

-          Het doelpuntensaldo in de wedstrijdenreeks is bepalend

-          Indien dit ook gelijk is, is het aantal punten in de oorspronkelijke competitie bepalend

-          Indien dit ook gelijk is dan geldt het doelpuntensaldo in de oorspronkelijke competitie

Wij wensen Wittenhorst 3 een mooie nacompetitie en hopen op een mooi resultaat. Sowieso is dit al een prachtig seizoen voor de selectie, Wittenhorst 1 nacompetitie, Wittenhorst 2 kampioen, Wittenhorst 3 nacompetitie.