Wittenhorst boekt fraai gelijkspel

27 oktober 2013

De uitwedstrijd tegen het Roermondse SVC 2000 kon Wittenhorst afsluiten met een zwaar bevochten gelijkspel. De brilstand op het einde van de wedstrijd had evengoed een geheel andere kunnen zijn. Zowel Wittenhorst en zeker SVC 2000 had mogelijkheden om te scoren. Op het einde van de wedstrijd kregen de Roermonderen enkele dotten van kansen. Gelukkig stond doelman Sjors Witt op de juiste plek. De gevaarlijke Burhenne - normaal zeker van de geboden kansen - kon het net niet vinden.

Thom Derks schoot direct in de 2e helft tegen de buitenkant van de paal en de mogelijkheid die invaller Kevin de Mulder zichzelf verschaf had een doelpunt kunnen zijn.

De rode kaart van Bart Verheijen (2x geel) in de 49e min. zorgde er ook voor dat Wittenhorst met dit ondertal het nog moeilijker kreeg om aanvallender wat uit re richten.

Gezien het spelverloop kon Wittenhorst erg tevreden zijn met dit behaalde gelijkspel. Het kan hiermee vooruit.

Wittenhorst 2 zorgde voor een prachtig succes. Uitspelend in Heesch werd koploper HVCH 2 met 1-3 verslagen. Door dit resultaat werd de koploper op vier punten genaderd. Het gaat nu pas beginnen.

Wittenhorst 3 moet even .pas op de plaats maken. Thuis werd verloren van RKMSV 2.