Wittenhorst lanceert promotievideo

1 oktober 2024

Voetbal verbindt ons allemaal – en bij Wittenhorst voelen we dat elke dag. Samen met onze vrijwilligers, supporters en spelers, bouwen we aan een club waar teamgeest en passie centraal staan. We hebben de afgelopen periode samen met Studio Smelt hard gewerkt om dat verhaal beter met de wereld te delen.

We zijn ontzettend trots om onze gloednieuwe promotievideo te presenteren. Dit is niet zomaar een video, het is een viering van wie we zijn. Bij ons wappert oranje-zwart, op het veld én in ons hart. Deze video brengt de energie, de emotie en de verbondenheid van onze club tot leven.

Samen blijven we trouw aan onze kleuren, in voor- en tegenspoed. Want Wittenhorst, gaat goed!

Dank aan alle vrijwilligers en figuranten die meegeholpen hebben om deze video te realiseren.