Zondag 26 november: Hertog Jan activiteit bij RKsv Wittenhorst

12 november 2017

Na de geslaagde seizoensopeningsdag, is de kantine/activiteitencommissie aan de slag gegaan om in de maand november een activiteit te organiseren die voor alle seniorenteams een gezellige een sfeervolle zondag zal bezorgen.

Zondag 26 november zal er een 'Hertog Jan activiteit' worden georganiseerd met onder andere de volgende activiteiten:

- Aanbod van verschillende soorten Hertog Jan bieren (naast het normale bier aanbod). Denk hierbij aan 'Grand Prestige', 'Bockbier', 'Tripel' e.a.

- Buiten, voor de kantine, het stoken van vuur in korven/tonnen.

- 'Nagelen' voor de liefhebbers. Hiermee vallen prijzen te winnen (denk aan een gratis biertje bij het winnen van een wedstrijdje).

- Aanbod van erwtensoep voor de teams na de wedstrijden en voor andere aanwezigen.

- Het draaien van Bierfest muziek.

De commissie hoopt dat vele seniorenteams die dag, of ze nou uit of thuis spelen, op deze activiteit af zullen komen en er met z'n allen een gezellige zondag van zullen maken.