22 en 23 augustus: Toernooiweekend Pulse en ACB Phoxy Cup

17 juni 2015

Het weekend van 22 en 23 augustus staat in het teken van de twee toernooien die Wittenhorst jaarlijks in samenwerking met PSV organiseert. Onze gewaardeerde Jeugdsponsors Pulse en ACB Solutions zijn wederom nauw betrokken bij de toernooien.

22 augustus 2015: 12de PULSE Minioren Toernooi Horst

Wittenhorst_Logo.png                 Pulse_logo.gif                            PSV_logo.jpg

Sportpark ter Horst is op deze datum weer het decor van het PULSE Miniorentoernooi. Tijdens deze dag zullen de E-teams van diverse Betaald Voetbalorganisaties, alsmede Regio Team Horst aan de Maas, met elkaar de strijd aangaan.

Het deelnemersveld

Met teams uit Nederland, België, Duitsland en Engeland mag er ook dit jaar weer met recht van een internationaal toernooi gesproken worden. Ten opzichte van vorig jaar zullen er dit jaar drie nieuwe Duitse teams koers zetten richting Horst-Noord, te weten Borussia Dortmund, 1. FC Köln en Rot-Weiss Essen. Het complete deelnemersveld ziet er als volgt uit.

Nederland:

PSV (2 teams), Feyenoord, VVV-Venlo, Regio Team Horst aan de Maas

België:

KAA Gent, Lierse SK, KRC Genk, Club Brugge

Duitsland:

Bayer Leverkusen, Borussia Dortmund, Borussia Mönchengladbach, Rot-Weiss Essen, Schalke ’04 en

1.FC Köln

Engeland:

Derby County

23 augustus 2015: de ACB PHOXY CUP

Wittenhorst_Logo.png        acb.jpg              PSV_logo.jpg

Sportpark ter Horst is op deze datum de thuisbasis voor de jaarlijkse ACB Phoxy Cup, waaraan de F1 teams van de Nederlandse samenwerkingsclubs van PSV deelnemen.

Het Deelnemersveld:

Schijndel, Acht, Nuenen, Bladella, Best Vooruit, UNA, Venray, Wittenhorst, vv Gemert, Brabantia, WODAN, UDI’19, JVC Cuijk, Nemalaer, RKVVO, RKTVC, ODC, Oirschot Vooruit, Deurne, Reusel Sport, De Valk, CDW Wijk bij Duurstede, Unitas’59