A1 en B1 starten de nacompetitie met een remise.

11 mei 2014

Zowel de A1 als B1 zijn hun eerste wedstrijd in de nacompetitie gestart met een gelijkspel. De A1 speelde thuis een prima wedstrijd tegen BVV uit ’s-Hertogenbosch. Tweemaal wist men terug te komen van een achterstand. In de tweede helft waren er zelfs mogelijkheden om de volle winst te pakken maar uiteindelijk bleef het bij 2-2.

De B1 liet in de eerste helft vele mogelijkheden onbenut om uit te lopen naar een veilige voorsprong tegen WSC Waalwijk. Uiteindelijk bleef het tot rust 1-0. Na de pauze was het spel rommeliger en wisten de Waalwijkers terug te komen door een onoplettenheid. Eindstand 1-1.

Beide teams spelen a.s. zaterdag 17 mei de returns. Met dezelfde wedstrijdinstelling zijn er zeker mogelijkheden om door te dringen tot de tweede ronde.

De A1 speelt om 17.00 uur op Sportpark de Vliert 20, 5213 JD ’s-Hertogenbosch

De B1 speelt om 14.30 uur vlak bij het Mandemakers Stadion van RKC.
Akkerlaan 9, 5143 ND Waalwijk