Aanvoerders Wittenhorst 1: Supporters bedankt!

21 mei 2013

Namens de gehele teamleiding en de spelers willen wij jullie, de supporters, vrijwilligers en sponsors van Wittenhorst, bedanken voor jullie steun dit seizoen.

Bij veel wedstrijden waren er veel supporters en dit heeft ons enorm geholpen. Het is prachtig om te ervaren hoe geweldig ons team is gesteund.

Het lijkt er misschien op dat het normaal is, maar we zien bij uitwedstrijden vaak dat we in Horst echt een mooie supportersschare hebben, die altijd achter de ploeg staat. Bij uitwedstrijden zijn er vaak meer supporters uit Horst, dan van de thuisclub. Het lijkt misschien zo dat we hier stoer aan voorbij gaan, maar ik wil jullie laten weten dat jullie steun erg belangrijk voor ons was en is.

Ook willen we graag alle jeugdspelertjes bedanken, die met ons mee het veld op zijn gelopen. Voor jullie een beetje spannend, maar ook voor ons ontzettend leuk, omdat we daarmee bereiken dat Wittenhorst 1 ook leeft onder de jeugd. Dat geldt ook voor de E spelers van de week, super dat jullie er bij waren, we zijn trots op jullie. We hopen dat jullie er allemaal volgend jaar weer bij willen zijn, samen staan we sterker.

Supporters bedankt!

Daan Hendriks en Will Spreeuwenberg.