B1 met verdiend gelijkspel naar nacompetitie

25 april 2014

De opmars van de B1 in de derde periode werd vanavond in Oss in een stevige wedstrijd bekroond met een plek in de nacompetitie.

Al voordat de wedstrijd begon was er de eerste tegenvaller op het moment dat de keeper van Wittenhorst, Casper Jans Beken, door een in de warming up opgelopen blessure, niet aan de wedstrijd kon beginnen. Zijn plek werd moedig ingenomen door veldspeler Desmond Bolk, die een prima  wedstrijd speelde. Een 1-0 ruststand in het voordeel van OSS vormde de basis voor de mannen van Wittenhorst om er in de tweede helft nog een schepje bovenop te doen. De werklust werd beloond toen Jimmy Janssen met een schitterende vrije trap de verdiende gelijkmaker scoorde. Helaas werd de wedstrijd nog ontsierd door een rode kaart voor een OSS speler. De trotse coach, Davy Beerens, gaf zijn team een groot compliment: “Dit was een stevige pot voetbal, die op basis van een uitstekende mentaliteit tot een verdiend gelijkspel leidde”.

De B1 gaat hierdoor nacompetitie spelen om promotie naar de 4e divisie af te dwingen. RKsv Wittenhorst wenst de mannen van de B1 van harte proficiat en alvast veel succes in de nacompetitie.