Voorbeschouwing Wittenhorst-RVU en selecties

26 april 2014

Na de verliespartij van Wittenhorst tegen SSS'18 staat zondag een thuiswedstrijd tegen RVU uit Rothem op het programma. Wittenhorst moet het resultaat van twee weken geleden in Overloon zien weg te poetsen. Het resultaat in Overloon werd helaas niet wat we er van gehoopt hadden, het was te weinig voor ook maar een punt. Daardoor staat Wittenhorst nu op een tiende plek in de Eerste Klasse D.

Dan de tegenstander van zondag, RVU. De formatie uit Rothem blijkt een lastig te bespelen ploeg gezien het compacte verdedigingswerk, zo werd de heenwedstrijd in Rothem 0-0. Vorige week versloeg RVU titelkandidaat Heidebloem knap met 1-0, oppassen dus. Uit de vorige ontmoetingen is ook gebleken dat Wittenhorst en RVU aan elkaar gewaagd zullen zijn. Wij gaan er alles aan doen om thuis een goed resultaat neer te zetten.

Met meer inzet en beleving als twee weken geleden gaan we a.s. zondag vol voor de drie punten. Na negentig minuten hopen we dan ook een goed resultaat neergezet te hebben. Ik ben er van overtuigd dat dit gaat lukken wanneer onze ploeg scherp en fel aan de wedstrijd begint. Op deze mooie zondag zien we graag veel supporters langs de lijn, komt dat zien!

Met sportieve groet,

Bart Spreeuwenberg

Selecties

Wittenhorst 1 - RVU 1 - zondag 27 april, 14.30 uur

Dennis van Asten, Kevin van Asten, Gijs Hagens, Daan Hendriks, Jordi Janssen, Rob Joosten, Marc van Rens, Nilis Schatorjé, Stan Seuren, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg, Yannick Vullings, Sjors Witt, Rob Zanders, Tom Zanders.

Bijeenkomst: 13.15 uur.

Blauw Geel'38 3 - Wittenhorst 2 - zondag 27 april, 10.00 uur

Dennis van Asten, Giel Craenmehr, Ritchie Gruntjens, Roy van Hoenselaar, Juul van Horen, Bart Janssen, Ruud Janssen, Guido Kauffeld, Rens Keijsers, Luuk Maessen, Matt van der Sterren, Yannick Vullings, Nick Zanders.

Bijeenkomst: 8.00 uur kantine.