Wittenhorst en RVU remiseren

27 april 2014

De belangrijke wedstrijd met als inzet om uit de gevarenzone weg te komen is in een bloedeloze 0-0 geëindigd. Beide partijen waren niet bij machte om een behoorlijke scoringskans te creëren. Het vertoonde spel was er een van niet verliezen. En daar zijn beide ploegen dan ook in geslaagd. Doordat de concurrenten niet konden stunten bleef de schade dus beperkt.

Met nog twee wedstrijden te gaan blijft het dus nog steeds vechten om weg te blijven van de 4 onderste plaatsen. Komende wedstrijd is uit tegen Susteren.

Een zwaar gehandicapt Wittenhorst 2 kon geen potten breken tegen Blauw Geel'38 uit Vegchel. De competitie krijgt toch nog een vervolg wegens het veroveren van een periodetitel.

Goed nieuws van het derde elftal. Door een keurige zege op Maarheeze 2 heeft ons elftal zich ook verzekerd van een periodetitel. Dus het toetje komt er nog aan. Proficiat.