Bedankje voor gestopte vrijwilligers

27 oktober 2023

Afgelopen week heeft een afvaardiging van de vrijwilligerscommissie enkele voormalige vrijwilligers thuis bezocht. In de afgelopen periode hebben Laurens van den Dungen, Xander Hollard, Ralph Bos, Arjan Bos en Ralf Broos besloten om (voorlopig) hun vrijwilligerswerk voor de club te staken. Deze beslissing was voor ons aanleiding om hen met een kaartje, een bos rozen en een oprecht "dankjewel" in het zonnetje te zetten. We waarderen hun toewijding en inzet van de afgelopen jaren enorm.

We willen deze vrijwilligers ook via deze weg hartelijk bedanken voor hun toewijding en tijd die ze aan Wittenhorst hebben gegeven. We hopen hen snel weer te verwelkomen op ons prachtige sportpark.

Het is altijd jammer als vrijwilligers besluiten te stoppen. We zijn als club ontzettend dankbaar voor de inzet van deze mensen. Elke helpende hand is van onschatbare waarde. Je hoeft niet elke week actief te zijn om een belangrijke bijdrage te leveren aan de club. Daarom hebben we het gebruik van Taakie geïntroduceerd. Het concept is eenvoudig: niet iedereen heeft de tijd, energie of interesse voor een vaste vrijwilligersrol. Maar wat als je slechts af en toe een uurtje je expertise of passie kunt delen met de club? Dat is precies waar Taakie om draait.