Businessclub Wittenhorst bezoekt VVV-Venlo

19 december 2017

Op woensdag 13 december stond voor de businessclub van Wittenhorst een bezoek aan VVV-Venlo op het programma. VVV-Venlo organiseerde een ‘Topontmoeting’ voor bedrijven en aansluitend vond de wedstrijd VVV-Venlo – FC Utrecht plaats.

Aan het einde van de middag vertrokken we met de businessclub vanaf het Parkhotel met de bus naar Venlo. Na een hartelijk ontvangst van VVV-Venlo begon de ‘Topontmoeting’. Wijnand Jongen, oprichter en CEO van Thuiswinkel.org en medeoprichter en bestuurder van Ecommerce Europe, nam de aanwezigen mee in de wereld van e-commerce. In zijn verhaal bracht hij voornamelijk zijn visie op hoe e-commerce de wereld van retail verandert naar voren. Met krachtige voorbeelden en interessante trends was het een erg inspirerend verhaal.

Om te laten zien hoe e-commerce wordt toegepast in de praktijk werd er vervolgens een paneldiscussie gehouden. De panelleden Corné Geerts (Seacon Logistics), Paul Hermsen (Inther), Joris van den Beuken (Personato) Ludo Verlinden (Salesupply) vertelden de aanwezigen op welke manier e-commerce een onderdeel heeft in hun organisaties.

Na een buffet van verschillende stamppotten mochten we de tribunes op voor de wedstrijd tussen VVV-Venlo en FC Utrecht. De wedstrijd werd met 0-1 gewonnen door de mannen uit Utrecht. Na de wedstrijd was er gelegenheid om met elkaar na te praten en te netwerken. Ondanks de nederlaag, was het een succesvol evenement en willen we VVV-Venlo bedanken voor de gastvrijheid!

Businessclub_event_13_dec_2017_VVV_Venlo.jpg

Businessclub_event_13_dec_2017_VVV_Venlo_1.jpg