Clubicoon John Lemmen stopt als actief Wittenhorst-speler!

6 mei 2014

Zondag 4 mei j.l. heeft John Lemmen in de thuiswedstrijd met zijn team Wittenhorst 7 zijn laatste wedstrijd als actief Wittenhorst-voetballer gespeeld. In de wedstrijd tegen Ysselsteyn 3, die uiteindelijk eindigde in een 3-3 gelijkspel, wist John zelfs nog een strafschop te benutten. Tien minuten voor tijd kreeg John een publiekswissel, waarmee een tijdperk van meer dan 40 jaar als actief Wittenhorst-speler voor hem eindigde. Zoals John het zelf verwoordde: "Het is mooi geweest". Na succesvol de hele jeugd van Wittenhorst te hebben doorlopen was John jarenlang eerste elftalspeler, waarmee hij ook diversen promoties kon vieren. Ook later in de lagere elftallen kon John nog verschillende kampioenschappen vieren.

John_Lemmen3.jpg

Het afscheid van John in beeld:

John, namens RKsv Wittenhorst enorm bedankt voor je inzet als actief speler de afgelopen 40 jaar en we hopen je nog vaak op ons sportpark te mogen zien!