10 mei: start nacompetitie voor A1 en B1

5 mei 2014

Vanaf komende zaterdag 10 mei strijden ( KNVB moet dit nog bevestigen!) onze beide hoogste standaard jeugdteams A1 en B1 voor respectievelijk behoud in, en promotie naar de Districtsklasse 4e Divisie Landelijk. Beide teams starten met een thuiswedstrijd.

Wittenhorst_A_1.JPG

De A1 speelt als ‘herkanser nr. 11’ uit de 4e Divisie tegen de 2e periodekampioen uit de hoofdklasse H,  te weten BVV A1 uit  ‘s-Hertogenbosch. De return is op zaterdag 17 mei in 's-Hertogenbosch.

Wittenhorst_B_1.JPG

De B1 begint als 3e periodekampioen uit de Hoofdklasse I ook thuis tegen ‘herkanser nr. 10’ uit de 4e Divisie E, WSC B1 uit Waalwijk. De return is op zaterdag 17 mei in Waalwijk.

De winnaars van deze 1e knock-out ronde plaatsen zich voor de 2e knock-out ronde (24 + 31 mei). De winnaars daarvan plaatsen zich voor de finaleronde die op zaterdag 7 juni zal plaatsvinden. In één wedstrijd zal vervolgens bepaald worden wie klassebehoud veilig stelt of promoveert. De finalewedstrijden worden op neutraal terrein gespeeld.

Wij wensen spelers en begeleiding van beide teams heel veel succes.