Doelpuntrijk weekend voor de selectieteams!

17 februari 2018

De mannen van Wittenhorst JO19-1 hebben een uiterst knappe overwinning geboekt op Derde Divisionist ZSV Zeilberg JO19-1. Op Sportpark Ter Horst werd in een enerverende oefenwedstrijd met liefst 5-1 gewonnen. De ploeg van Marcel Rooijmans en William Lensen was met name in de 2e helft de beste ploeg met een groot veldoverwicht en enkele mooie doelpunten. Middels deze ruime overwinning kan de Horster ploeg met vertrouwen de tweede seizoenshelft ingaan.

Voor de tweede maal deze maand trad Wittenhorst JO17-1 in de competitie aan tegen Topsport Amsterdam/CTO Eindhoven. Waar de Horster ploeg eerder met 4-0 wist te winnen, werd de hekkensluiter van de Vierde Divisie afgelopen vrijdag met 4-1 geklopt. De treffers kwamen op naam van Sangay Tamang, Niek van der Sterren, Robbin Clabbers en Julien Aerts. Door deze tweede zege op rij is de ploeg van Kevin van den Berg en Stan Theeuwen nog maar één punt verwijderd van een plek in de top-vijf.

Het Wittenhorst JO15-1 van trainers Richard Kleuskens en Peter Christiaens heeft haar voorbereiding afgesloten met een 2-3 thuisnederlaag tegen Hoofdklasser SHH JO15-1. Ondanks deze nederlaag kan de Horster ploeg terugkijken op een geslaagde oefencampagne en is men klaar voor de uitwedstrijd tegen nummer negen Mierlo Hout van a.s. zaterdag.

De mannen van Wittenhorst JO14-1 hebben in een enerverende oefenwedstrijd tegen Eersteklasser Berghem Sport JO15-2 een 5-6 nederlaag geleden. De ploeg van Peter Rijs moest improviseren: met enkele zieken en de aanvoerder die met de JO15-1 meedeed, werd er met 11 spelers afgereisd naar Berghem. Ondanks deze nederlaag heeft de Horster ploeg zich keurig geweerd tegen een fysieke ploeg en kwam men meerdere keren terug van een achterstand. Het vermelden waard is dat Omar Katolo met liefst vier treffers een productieve middag kende.

Het Wittenhorst JO13-1 van trainers Willem-Jan van Rens en Dirk Scheres kende een leerzame zaterdag. In een thuiswedstrijd tegen Tweede Divisionist Union JO13-1 werd een 3-7 nederlaag geleden. De ploeg uit Malden speelt wekelijks op een iets hoger niveau en kon deze ervaring goed gebruiken. De Horster mannen kunnen de opgedane ervaring meenemen naar de tweede seizoenshelft in de Derde Divisie.