Donderdag 22 maart 1/8 finale beker Minor-Wittenhorst

19 maart 2018

De onverwachte inval van de winter gooide weer eens roet in het eten van de competitie. Het gehele programma van verleden zondag ging eruit. Er is nu een probleem ontstaan over welke speeldatum nog vrij is.

Onze aandacht gaat nu naar komende donderdag 22 maart wanneer Wittenhorst in de 1/8 finale van de beker de degens gaat kruisen met niet minder dan RKsv Minor. Deze ploeg kennen we nog maar al te goed van de onlangs gespeelde spectaculaire wedstrijd, welke in 0-0 eindigde. Beide teams zijn tevens verwikkeld in de strijd om de eerste plaats. Het kan dus niet spannender.

Terugkomend op de speeldata doet zich dus een eerste probleem voor. De winnaar van de bekerwedstrijd speelt op donderdag 5 april de kwart finale. Op deze dag staat ook gepland de competitiewedstrijd tegen Wilhelmina'08. Er zal dus geschoven moeten worden.

Intussen is de afgelasting van zondag jl. naar zondag 6 mei verplaatst (finaledag beker).

Supporters het wordt dus donderdag een hernieuwde kennismaking. We gaan er volop voor en gaan voor heel lange tijd proberen om in de bekerstrijd hoge ogen te gooien. De winnaar van deze ontmoeting speelt dan thuis tegen de winnaar De Ster/SVME. Het is dus de moeite meer dan waard. Veel succes. Supporters op naar Nuth.

Vertrek bus 17.45 uur bij gemeentehuis.

Selectie:

1 Sjors Witt, 2 Tom Zanders, 3. Bart Spreeuwenberg, 5. Kevin van Asten, 6. Frank Peeters, 7. Rob Zanders, 8. Daan Hendriks, 9. Marco Daniëls, 10. Daan Verlijsdonk, 11. Willem Heijnen, 12. Stevie Hattu, 13. Bart Zanders, 14. Michiel Hanssen, 16. Stan Spee, 17. Denny Bongers, 18. Thom Derks, 19. John Tissen, 20. Lars Blenckers.