Even bijpraten vanuit Facilitaire Zaken/kleding update

12 augustus 2024

Met het nieuwe voetbalseizoen voor de deur kunnen jullie ook weer de teamtassen voor het komende seizoen ophalen. Afgelopen week hebben we met behulp van een aantal enthousiaste ouders de wedstrijdtassen gereed gemaakt voor de JO7 t/m JO19. Nogmaals dank voor alle hulp dames. De teamtassen kunnen jullie ophalen op vrijdag 16 augustus tussen 19.00 – 20.30 uur en/of op zaterdag 17 augustus tussen 10.00 – 12.00 uur in de kantine. Op deze 2 momenten kunnen ook de sleutels en de code van de locker bij Mart Thijssen opgehaald worden. Graag de tassen op het moment van ophalen ook controleren op inhoud zodat de tas, indien nodig, ter plekke aangevuld kan worden.

Kleding update

Het gaat dan echt gebeuren. Masita spullen er uit, nieuwe Stanno kleding er in. Inmiddels is de eerste levering van de Stanno-sokken en korte broeken binnengekomen voor de onder-, midden- en bovenbouw. Beide zijn inmiddels vervangen in de tassen, op een enkele broek of setje sokken na. Deze worden omgeruild als de rest wordt geleverd. Mede dankzij de commerciële commissie hadden we het complete plaatje snel rond en konden we alles in gang gaan zetten. Ook voor alle seniorenteams is dit inmiddels gelukt en staat in de startblokken om besteld te worden.

Wij krijgen elke week heel veel vragen hoelang het nog duurt voordat de nieuwe kleding binnenkomt. En natuurlijk doen wij er alles aan om het zo snel mogelijk te regelen. Dat betekend nauwkeurig alles in kaart brengen, wat reeds gebeurd is, en alles checken en dubbel checken. Dit kost dus veel tijd, ook voor onze kledingleverancier. Het bestellen en leveren van alle kleding gaat de komende weken/maanden in gedeeltes plaatsvinden. Het gaat namelijk niet alleen om broeken en sokken en wedstrijdshirts maar ook om trainingspakken, jassen, inloopshirts e.d. Ook sponsoren moeten er meteen netjes op gedrukt worden.

De wedstrijdshirts zullen het langste gaan duren. We moeten tellen op een week of 10 vanaf het moment van bestellen. Wij zijn in ieder geval hoopvol dat we aan het einde van dit jaar iedereen volledig in Stanno hebben kunnen aankleden.

Ballenkarren zijn weer gevuld

In de vakantieperiode heeft John Peeters de ballenkarren weer gevuld en staan deze er weer netjes bij. Laten we met z’n allen zorgen dat dit ook zo blijft en dat iedereen zorgt dat na elke training en wedstrijden de ballen weer netjes in de kar terugkomen en op de goede plaats teruggezet gaan worden. Hierbij wat tips:

• Tel de ballen voor elke training, zodat je aan het einde van de training weet hoeveel ballen je nodig hebt. Als je dit eenmaal doet bij de eerste training en dit in jullie kaderapp zet en het bericht een ster geeft dan kun je het altijd makkelijk terugkijken.
  • Zorg dat je als kader een sleutel bij je hebt om de ballenkarren te openen, rouleren jullie als kader, leg de sleutel dan in de locker, dan kan je er altijd bij.
  • De meeste teams delen de ballen met andere teams, zorg dat je netjes met de ballen omgaat, raakt een bal kwijt, dan zoek je deze met het hele team net zolang totdat deze gevonden wordt.
  • Controleer voor elke training de ballen en pomp ze op in het ballenhok indien nodig. Zo gaan ze langer mee.
  • Elke ballenkar heeft een eigen nummer, zorg dat je na de training deze ook op de juiste plek terugzet, zo blijft het ballenhok netjes.

Wij wensen iedereen een mooi en gezellig voetbalseizoen toe!

Groetjes Commissie Facilitaire Zaken