Nieuwe trainer JO17-1: Jerino Lekatompessy

24 oktober 2022

Wij zijn erg blij met onze nieuwe trainer voor JO17-1. Zijn naam is Jerino Lekatompessy.

"Mijn naam is Jerino Lekatompessy, 33 jaar, geboren en getogen in Venlo waar ik nu samenwoon met mijn vriendin en zoontje van 1,5 jaar. Vanuit het CIOS ben ik aan de slag gegaan bij VVV-Venlo waar ik 5 jaar als jeugdtrainer hebt gewerkt i.c.m. de maatschappelijk tak, de VVV Foundation.

Het maatschappelijke heb ik vervolgens verder ontwikkeld en zodoende ben ik daarna als reintegratiebegeleider/jobcoach gaan werken. Ik heb daarnaast 2 jaar de O-19 en het 1ste elftal van Sportclub Irene getraind, wat een erg leuke ervaring was. Daarna een jaartje het 1ste elftal van Kwiek Venlo waarna ik de stap buiten het vertrouwde Venlo heb gemaakt.

Vanaf 2017 elk jaar met Nwankwo Kanu vanuit zijn hartstichting 3 weken trainingen verzorgd in Nigeria. De laatste 2 jaar voor corona ben ik Trainer/Coach geweest van de JO19-1 bij JVC in Cuijk, samen met mijn schoonvader Jurgen Ottenheym.

Begin 2022 mijn eigen bedrijf begonnen in de re-integratie, samen met mijn compagnon Theo van Gelder. Daar begeleiden en ondersteunen wij dagelijks mensen met een (grotere) afstand tot de arbeidsmarkt in Noord en Midden-Limburg naar een passende werkplek. Daarbij verzorgen wij vaak ook nog coaching on the job.

Ik ben erg blij om weer op het veld te staan en aan de slag te gaan bij deze mooie club, die in de regio bekend staat als stabiele opleidingsclub waarin de jeugd veel talent heeft. Op naar een mooi seizoen!"