In Memoriam Frans Wijnhoven

20 oktober 2024

Met droefheid ontvingen wij het bericht van het overlijden van Frans Wijnhoven.  Frans, van geboorte Americaan, kende een rijk vrijwilligersleven bij Wittenhorst. Velen kwamen Frans bij de entree van de wedstrijden van Wittenhorst 1 tegen als lid van de entreecommissie en Frans was altijd in voor een praatje. Liefst 30 jaar deed Frans dit werk tot zijn gezondheid het niet meer toeliet om dit te kunnen doen. Zelfs daarna probeerde hij nog een aantal keren te komen bij de wedstrijden van Wittenhorst 1. Zo werd Frans ook naar het sportpark gebracht om getuige te kunnen zijn van het kampioenschap van Wittenhorst 1 op 30 april 2023!

In zijn 61 jarig lidmaatschap was Frans voetballer bij Wittenhorst 3 tot en met 5 en jarenlang actief lid van de veteranen. Tevens werd hij jeugdtrainer en trainer bij de mini F groep. Ook zette Frans zich in voor de voetbaldagen van de jeugd. In 2023 werd hij nog bezocht door leden van de vrijwilligerscommissie op hem te eren voor zijn vele vrijwilligerswerk, wat hij in al die jaren deed voor Wittenhorst. Enthousiast kon Frans toen nog vertellen over zijn mooie Wittenhorst tijd en toonde hij vol trots foto’s van zijn actieve Wittenhorst jaren.

In Frans verliest Wittenhorst een trouwe vrijwilliger en vaste bezoeker van ons sportpark, een ware clubman. Wij danken Frans (op de foto hieronder in de rolstoel) voor zijn vele jaren inzet en trouw aan Wittenhorst en wensen zijn familie veel sterkte toe het verlies te dragen.

Frans Wijnhoven -4.jpg