In Memoriam Koert Schuurman

26 juli 2014

Het bericht dat Koert Schuurman plots is overleden doet schrikken. Na zijn lange periode als huisarts kon hij bij zijn afscheid  velen de hand schudden. Een bewijs dat hij een graag gezien persoon was. Hij kon nu gaan genieten na een leven van altijd klaarstaan voor die ander. Nu was het zijn beurt om te genieten. Maar helaas was dit van erg korte duur. We wisten dat hij problemen had met zijn gezondheid, maar dit zo onverwachts had niemand verwacht.

Bij onze vereniging kennen we Koert toen hij in de jaren 1984-1985 bestuurslid was en zeker toen hij vele jaren onze vertrouwensman was.

RKsv Wittenhorst dankt Koert dat hij voor onze vereniging zijn positieve bijdrage heeft geleverd. Wij zullen dit niet gauw vergeten.

Marianne, kinderen en kleinkind heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Bestuur en leden RKsv Wittenhorst