StreetLeague-voetbaltoernooi Horst 2023

18 april 2023

25 mei gaat VVV-Venlo Streetleague Horst 2023 van start! Tijdens de Streetleague gaan voetbalteams uit verschillende wijken in Horst de strijd aan tegen elkaar. Bij de Streetleague kennen we jongensteams, meisjesteam en gemengde teams in 3 meerdere categorieën. Er zullen 4 speelrondes zijn en er is één bijeenkomst in het stadion van VVV-Venlo. Uiteraard zijn er ook leuke prijzen te winnen. De speelrondes vinden plaats op de veldjes in de wijken van Horst. Het is voor alle kinderen uit Horst tussen 10 en 17 jaar, heb je een vriendje of vriendinnetjes die nog jonger is, dan kan deze in overleg ook meedoen.

Speelrondes duren van 18.00 – 20.00 uur op de volgende dagen:

25 mei:              Openingsbijeenkomst in Covebo Stadion - De Koel (je wordt opgehaald met de VVV-spelersbus)

1 juni:                Speelronde 1 in de Norbertuswijk (bij de school), hier zal ook een #GedraagOw doek worden onthuld.

8 juni:                Speelronde 2 in de Riet (aan de rondweg)

15 juni:              Speelronde 3 in de Risselt (langs rode fietspad)

22 juni:              Speelronde 4 finale in de Mussenbuurt (Veld jong Nederland)

• Gratis voetbalshirt met VVV-Logo bij deelname aan het VVV-steetleague-voetbaltoernooi.
  • De teams mogen bestaan uit minimaal 7 en maximaal 9 kinderen uit dezelfde wijk (uitzondering: 2 spelers uit een andere wijk mag).
  • Je mag maximaal twee personen uit een andere wijk in jouw team mee laten doen.
  • Je speelt 6 tegen 6 wedstrijden.
  • Ieder team heeft verplicht een teamleider (heb je geen teamleider, dan mag je helaas niet meedoen).
  • De teamleider dient minimaal 18 jaar te zijn en hoeft niet persé voetbalkennis te hebben (je vader of je moeder mag dus ook teamleider zijn).
  • Ieder team kan punten verdienen met de wedstrijden (winst = 3 punten, gelijk = 1 punt, verlies = 0 punten), met Fairplay (goed gedrag zowel binnen als buiten het veld) en met buurtbijdrages (elk team moet minimaal 2 en maximaal 5 buurtbijdrages uitvoeren, je teamleider krijgt voorbeelden voor jullie wijk).

Bekijk het infoboekje voor meer praktische informatie zoals puntentelling: StreetLeague Horst Infoboekje

Meer informatie: Op de VVV website

Aanmelden: Aanmeldformulier StreetLeague Horst (LET OP! Aanmelden kan nog t/m 1 mei)

Alvast heel veel succes!