Inname Kleding seizoen 2013-2014
19 mei 2014
Nog een aantal weken en dan zit het huidige voetbalseizoen er al weer op.
De kledingcommissie is alweer druk doende met de planning van het controleren en inname van de kleding en alles wat daarmee te maken heeft. Dit is een omvangrijke, door menigeen onderschatte, tijdrovende operatie!
Om alles soepel te laten verlopen is het onderstaand schema gemaakt. Aan iedereen het verzoek hier optimaal medewerking aan te verlenen en de geplande data en tijdstippen strikt te volgen. Aan de leiders/trainers die niet in staat zijn het betreffende tijdstip in te vullen het verzoek om voor een vervanger zorg te dragen zodat de teamspullen (tas) in ieder geval gecontroleerd kunnen worden. Dit in verband met nieuwe bestellingen.
Voor teams die na de competitie geen toernooi meer hebben, wordt de team tas bij de controle ook meteen ingenomen.
Onderstaand het inlever-controleschema:
Opmerkingen voor teams met toernooien en wedstrijden na 19 mei :
- Teams die nog toernooien spelen laten op de geplande tijdstippen de team tas controleren en krijgen deze weer mee terug. Na het laatste toernooi dient de tas alsnog ingeleverd te worden en wordt deze niet meer gecontroleerd! Het is dus belangrijk dat de verantwoordelijke trainer/leider zelf de tas goed controleert voor de laatste inlevering zodat het volgend seizoen alles weer compleet is.
- Teams die tot 1 juni toernooien hebben, laten de tassen op de onderstaande tijdstippen controleren (19 tot en met 21 mei) en leveren de tassen in op 3 juni tussen 19.00 en 20.00 uur .
- Teams die na 1 juni nog toernooien hebben, laten hun tassen ook controleren op onderstaande tijdstippen (19 t.m. 21 mei) en leveren de tas in op dinsdag 17 juni tussen 19.00 en 20.00 uur .
Kantine : Maandag 19 mei 2014: De volgende teams leveren hun tassen in of laten deze controleren indien ze nog toernooien hebben:
F1 | 18.30 | E1 | 19.30 | |
F2 | 18.40 | E2 | 19.40 | |
F3 | 18.50 | E3 | 19.50 | |
F4 | 19.00 | E4 | 20.00 | |
F5 | 19.10 | E5 | 20.10 | |
F6 | 19.20 | E6 | 20.20 | |
E7 | 20.30 | |||
E8 | 20.40 | |||
E9 | 20.50 |
Multiruimte: Dinsdag 20 mei 2014: De volgende teams leveren hun tassen in of laten deze controleren indien ze nog toernooien hebben:
D1 | 18.30 | C1 | 19.45 | |
D2 | 18.45 | C2 | 20.00 | |
D3 | 19.00 | C3 | 20.15 | |
D4 | 19.15 | C4 | 20.30 | |
D5 | 19.30 | C5 | 20.45 | |
MC1 | 21.00 | |||
D6M | 21.00 |
Multiruimte: Woensdag 21 mei: De volgende teams leveren hun tassen in of laten deze controleren indien ze nog toernooien hebben:
Mini F | 18.30 - 19.00 | A1 | 20.15 | |
B1 | 19.00 | A2 | 20.30 | |
B2 | 19.15 | A3 | 20.45 | |
B3 | 19.30 | MA1 | 21.00 | |
B4 | 19.45 | |||
MB1 | 20.00 |
Inleveren trainingspakken trainers/leiders/ selectiespelers:
Iedere trainer/leider/speler levert persoonlijk zijn/haar trainingspak in conform onderstaand schema:
Dinsdag 3 juni, tussen 19.00 en 20.00 uur :
Trainingspakken E1
Dinsdag 3 juni, tussen 20.00 en 20.30 uur :
Trainingspakken C1
Dinsdag 17 juni tussen 19.00 en 20.00 uur :
Trainingspakken F1
Trainingspakken D1
Trainingspakken B1
Trainingspakken A1
Tijdens deze avonden leveren alle leiders/trainers tevens hun sleutels en spelerspassen in.
Inleveren Sleutels:
Ten aanzien van de sleutels verzoeken wij iedere sleutelhouder de sleutels in te leveren op het gewenste tijdstip. Het kan voorkomen dat sloten op basis van nieuwe indelingen veranderd worden, waardoor sleutels niet standaard komend seizoen weer voor de juiste toegang zorgen. We willen tevens voorkomen dat we de komende maanden collega vrijwilligers meerdere keren moeten herinneren aan de sleutels. Ook het bijhouden van de sleutelregistratie een groot karwei dat door vrijwilligers wordt verzorgd! Voorafgaand aan dit seizoen is afgesproken dat per niet ingeleverde sleutel 15 euro wordt doorberekend aan diegene aan wie de sleutel aan het begin van het seizoen is uitgereikt! Tussentijdse overdracht aan anderen komt ieder jaar voor en is vaak niet bekend bij degene die deze administratie bijhoudt.
We willen nu alvast Susanne, Mirjam, Riny en Esther bedanken voor hun inzet. De inname en controle, alsmede de voorbereiding voor de uitgifte in het nieuwe seizoen, is een enorm karwei!
© RKsv Wittenhorst 2024 Website door Forwart sitemap privacy policy