A1 ronde verder, B1 struikelt in Waalwijk

18 mei 2014

De B1 kon vandaag niet stunten in en tegen WSC Waalwijk. De 4e divisionist had het geluk dat Wittenhorst B1 al snel met 10 man kwam te spelen door een rode kaart. Dat was teveel van het goede deze middag. Toch kunnen de spelers en begeleiding terugzien op een mooi en geslaagd seizoen. Ook komend seizoen speelt de B1 weer Hoofdklasse. Voor trainer-coach Davy Beerens en teamleider Huub Seuren was het hun laatste wedstrijd bij de B1. Beiden gaan hun geluk komend seizoen beproeven bij ons 1e elftal respectievelijk als assistent-trainer en teamleider. Davy en Huub, ontzettend bedankt voor jullie bijdrage de afgelopen jaren aan de jeugdafdeling en veel succes bij het 1e elftal.

De A1 zorgde voor een toch wel verrassende uitslag. Met liefst 1-5 wist men te winnen bij het achteraf gezien zwakke BVV ’s-Hertogenbosch. Dit was in het geheel te danken aan het sterke spel van Wittenhorst. Tegenover het stadion van FC Den Bosch speelde men weer als een sterk collectief en kwam men net voor rust al op een comfortabele 0-2 ruststand. Direct na de pauze viel de 0-3 en was de wedstrijd gelopen. BVV kwam nog even terug maar snel daarna viel de 1-4 en 1-5. Een prima prestatie mannen! Volgende week zaterdag speelt men eerst een uitwedstrijd tegen het onbekende VOAB uit Goirle (Tilburg). Op 31 mei is de return in Horst. De winnaar van deze 2e knock-out ronde speelt de finale op za. 7 juni.

Spelers en begeleiding; veel succes!