RKsv Wittenhorst E7G kampioen

17 mei 2014

De E7, het gemengde (4 jongens, 5 meisjes) succesvolle team onder leiding van Harm Cortenbach, Edwin van Rensch, en Tim Wilbers, trad vandaag thuis aan tegen Venlosche Boys en moest een overwinning boeken om het kampioenschap in Horst te houden.

DSC00022.jpg

De E7, met 6 overwinningen en 2 verliespartijen, was  een terechte kanshebber voor de koppositie en had in maart de uitwedstrijd tegen hetzelfde Venlosche Boys met 5-3 verloren. Tijd voor revanche en dus was er voor aanvang van de wedstrijd spanning genoeg.

DSC00026Aktie.jpg

Om een lang verhaal kort te maken, de E7 maakte in deze wedstrijd korte metten met de tegenstander, die met een klinkende 5-0  terug naar Venlo werd gestuurd.

e-7_kampioen_vj.jpg

Dat betekende natuurlijk de traditionele gezellige happening  in de kantine, de kampioensmedaille,  het “We are the Champions” en het Wittenhorst Lied en een groot applaus van alle supporters. Daarna afsluiten met een broodje en een glaasje drinken om het feestje compleet te maken.

e-7_kampioen_binnen.jpg

RKsv Wittenhorst wenst Stijn, Lisa, Tygo, Romy, Donna, Loek, Mirthe, Willem en Meinte van harte proficiat met dit mooie kampioenschap. Natuurlijk gelden deze gelukwensen ook voor Margo Geurts en Teun Kellenaers van de E8, die het team in deze belangrijke wedstrijd ondersteunden.