Interne Scouting

26 september 2014

De eerste competitiewedstrijden zitten er al weer op. Dit betekent dat ook de Interne Scouts binnen de jeugdopleiding weer vol op aan de slag gaan. Daarbij is het erg belangrijk dat alle trainers en coaches hun wedstrijdbeoordelingsformulieren tijdig invullen zodat het team Interne Scouting wordt gevoed met de juiste informatie. Alle trainers en coaches hebben deze week van hun coördinator een bericht ontvangen met daaraan gekoppeld de betreffende formulieren. Indien je deze nog niet hebt ontvangen stuur dan even een bericht naar je coördinator zodat je de formulieren alsnog ontvangt.

De wedstrijdbeoordelingsformulieren kun je vervolgens iedere week, graag voor maandag 12.00 uur, sturen naar internescouting@hotmail.com Het team Interne Scouting wenst jullie veel succes en plezier bij de wedstrijden.

Commissie TZ

Team Interne scouting