JO6/7 Toernooi: Mini-maatjes met mega ambities

9 oktober 2023

Op zaterdag 14 oktober 2023 is het zover! Dan barst de strijd los op ons prachtige sportpark tijdens het bruisende mini-F toernooi voor de JO6 en JO7. Mini-maatjes met mega ambities. Deze voetbaltalentjes, de jongste spelertjes van slechts 5 en 6 jaar, laten zien dat voetbalplezier geen leeftijd kent. Voor sommigen is het een van hun eerste keren op het veld, maar hun enthousiasme is enorm aanstekelijk!

Met 21 deelnemende verenigingen, zowel uit Nederland als uit ons buurland Duitsland, wordt dit een internationale voetbaldag om nooit te vergeten. Lokale teams uit Melderslo en Wanssum zijn van de partij, maar zelfs verder weg weten clubs dit toernooi in Horst te vinden. Teams uit Arnhem, Roermond en zelfs DJK Hehn en Dülkener FC uit Duitsland gaan de sportieve strijd met elkaar aan. En hoewel winnen leuk is, staat plezier voorop!

Dus, zet het in je agenda: 14 oktober, van 09:30 tot 11:30 uur. Kom kijken, juichen en genieten van deze jonge voetbalhelden in actie.