Kaderavond, vrijdag 27 juni 2014

29 april 2014

De jaarlijkse kaderavond voor alle vrijwilligers vindt dit jaar plaats op vrijdag 27 juni. Wederom is de locatie Parkhotel Horst, in de Wittenhorstzaal. De avond start om 20.00 uur, rond de klok van 22.00 uur zal een warm & koud buffet worden geserveerd.

Het hoofdbestuur wil tijdens deze avond van de gelegenheid gebruik maken om, ter afsluiting van het voetbalseizoen,  in het bijzonder alle vrijwilligers te bedanken voor hun inzet gedurende het afgelopen seizoen!

Voor alle vrijwilligers van Wittenhorst is dit een avond die je zeker niet mag missen. Het hoofdbestuur wil dan ook iedereen, je bent uiteraard samen met je partner van harte welkom, uitnodigen om zich tijdig op te geven voor deze mooie avond, opgave graag per mail vooraf, doch uiterlijk tot 14 juni a.s., via kaderavond2014@rksv-wittenhorst.nl. In de mail graag even je functie vermelden en of je met of zonder partner komt.

Namens het hoofdbestuur

Ton Hagens