Kennismaken met het hoofdbestuur: Pim Rohenkohl (4/10)

26 november 2017

Wie zitten er in het hoofdbestuur van RKSV Wittenhorst, wat doen zij voor de club en wat is hun achtergrond? De komende weken worden alle tien de bestuursleden uitgelicht en voorgesteld. Vandaag Pim Rohenkohl, bestuurslid organisatorische zaken.

Privé:
Pim: "Ik ben Pim Rohenkohl, 34 jaar en woon samen met mijn vriendin Digna in Horst. In september zijn we trotse ouders geworden van onze zoon Liam. Ik ben een echte levensgenieter waarbij reizen een van mijn grootste hobby’s is. Het ervaren van andere culturen is een absolute verrijking en helpt mij bij het relativeren in het dagelijks leven. Daarnaast ben ik van kind af aan een echte voetballiefhebber."

Wittenhorst:
Pim: "Ik ben geboren en getogen in Heerlen en ben daar actief geweest bij voetbalvereniging Weltania en LHC. Sinds ik in 2014 in Horst ben komen wonen stond voor mij al vast me op enig moment te verbinden aan Wittenhorst. Toen ik dit jaar door de commissie ben benaderd voor een bestuurlijke functie, hoefde ik dan ook niet lang na te denken. Een prachtige club waar ik graag iets voor wil betekenen!

Sinds september ben ik dan ook officieel benoemd als Bestuurslid Organisatorische Zaken. Na een eerste kennismaking met de club, leden en vrijwilligers ligt de uitdaging in het verder optimaliseren van de organisatie. Dit wil ik bereiken door een juiste afstemming en samenwerkingen binnen alle geledingen van de club."

Werk:
Pim: "Sinds 2008 ben ik werkzaam bij de Rabobank waar ik momenteel de functie van Manager Business Support in Horst-Venray vervul. In die hoedanigheid ben ik verantwoordelijk voor alle ondersteunende en stafafdelingen binnen de bank. In mijn werk ben ik veel bezig met het coachen van medewerkers, organiseren en verbinden. Kennis en ervaring die ik goed kan gebruiken in mijn rol als Bestuurslid Organisatorische Zaken."