Verslag selectieteams zaterdag 25 november 2017

25 november 2017

Het winterweer gooide roet in het eten van het steeds beter lopende Wittenhorst JO19-1. Tijdens de wedstrijd begon het zowaar te sneeuwen in Heerlen, waardoor bij een 0-0 tussenstand de wedstrijd werd gestaakt. Dit zullen vooral de Horstenaren jammer hebben gevonden, daar de ploeg van Marcel Rooijmans steeds beter begon te voetballen. We moeten afwachten hoe en wanneer de wedstrijd zal worden uitgespeeld.

Wittenhorst JO17-1 liet op eigen veld tegen Unitas JO17-1 niet zien waar het goed in is: voetballen. Het veldspel was gewoon niet goed genoeg en hierdoor werd er met 0-1 verloren van de subtopper. Hierdoor blijft de ploeg van Kevin van den Berg in de middenmoot staan.

Het Wittenhorst JO15-1 van Richard Kleuskens en Peter Christiaens is tegen haar tweede nederlaag op een rij aangelopen. Op bezoek bij Venlosche Boys werd er helaas met 1-0 verloren. Door dit puntverlies moeten de Horster mannen even pas op de plaats maken en is een top-drie klassering momenteel niet meer in bezit.

Wittenhorst JO14-1 leed voor de tweede maal op rij puntverlies. Na het gelijkspel bij ODC werd er dit weekend spectaculair met 3-6 verloren van SV Brandevoort. Na een snelle 2-0 voorsprong na doelpunten van Omar Katolo en Jop Brugman, schakelde de Brabanders een flinke tand bij en waren ze op alle fronten een stukje beter dan de Horster mannen. Tom Driessen maakte met een rake vrije trap de score draaglijker. Een harde maar goede les voor de ploeg van Peter Rijs.

Na twee nederlagen op rij hebben de mannen van Wittenhorst JO13-1 de draad weer opgepakt. Op eigen veld werd er met 2-0 gewonnen van SHH. Het voetbal zag er stukken beter uit dan de voorgaande weken en de stijgende lijn is hiermee zichtbaar. Complimenten ook aan de verdediging die niet voor de eerste keer 'de nul' hield! Proficiat mannen en ga zo door.

Wittenhorst JO12-1 stapte vanmiddag met een dubbel gevoel in de auto terug naar Horst. De Horster dames en heren waren de hele wedstrijd beter en stonden bij rust dan ook met 0-1 voor op bezoek bij SV Venray JO12-1. De 0-2 van Merle Litjens werd discutabel afgekeurd, er werd een penalty onthouden en de wedstrijd duurde langer dan normaal waardoor de gelijkmaker nog kon worden aangetekend. Terecht sprak de technische staf van een trots gevoel en een super wedstrijd die helaas niet in de score wordt weergegeven. Toch mogen de dames en heren trots zijn!