KNVB Opleidingen bij RKsv Wittenhorst

26 januari 2014

Vanaf maandag 10 februari aanstaande worden door de KNVB op het sportcomplex van RKsv Wittenhorst twee trainerscursussen gegeven: de Pupillen- en Juniorentrainerscursus.  Deze cursussen staan op acht tot tien maandagavonden ingepland en worden in mei afgerond.

Namens RKsv Wittenhorst hebben zich inmiddels 12 jeugdtrainers als cursist ingeschreven. Dit is een hoog aantal waarmee de ambities van de trainers van Wittenhorst wordt bevestigd. Deze ambitie voldoet ook aan een belangrijk speerpunt in het technisch beleidsplan van Wittenhorst: verder verbeteren van de technische begeleiding van onze jeugdspelers.

Behalve onze eigen trainers zullen ook jeugdtrainers van omliggende voetbalverenigingen aan de KNVB opleidingen bij Wittenhorst deelnemen. Wittenhorst fungeert daarmee wederom als een platform in de regio. Meer regionale uitstraling is ook een ambitie in het technisch beleidsplan.

Als er bij Wittenhorst nog jeugdtrainers zijn die graag dicht bij huis een hoog gewaardeerd KNVB trainersdiploma willen halen, dan kunnen deze trainers zich nog steeds aanmelden. Je kunt daarvoor contact opnemen met Marcel Kuijpers, die binnen de commissie Technische Zaken de opleidingen als aandachtsgebied heeft. Je kunt bij hem ook terecht als je vragen hebt over deze of andere opleidingen. Ook trainers van onze buurverenigingen kunnen zich nog inschrijven.

Mailadres:          marcelkuijpers@rksv-wittenhorst.nl

Telefoon:            06 – 13 09 09 79