Leerzaam TOP-F toernooi voor JO9-1

21 mei 2018

Wittenhorst JO9-1 nam afgelopen zondag deel aan het sterkbezette TOP-F toernooi in Venlo, bij VVV'03. Het deelnemersveld bestond hoofdzakelijk uit JO9-elftallen van profclubs; het team van trainers Joreno van de Ven, Koen Saris, Abdel El-jaouani en leiders Marcel van Kempen en Robbie Seelen was samen met VVV'03 het enige amateurteam dat deelnam.

De wedstrijden tegen Union Berlin, Gent, Vitesse, Fortuna Sittard, VVV-Venlo en Ajax waren dan ook vooral heel erg leerzaam voor onze JO9-1, dat zeker niet onder deed voor Fortuna en VVV. Als klapper op de vuurpijl mocht het team ook nog een prijs meenemen: de Fair Play-trofee. Een mooie toevoeging aan het seizoen en een toernooi dat spelers en staf niet snel zullen vergeten!