Wisselend succes voor JO15-1 tijdens TOP toernooi

20 mei 2018

Wittenhorst JO15-1 speelde vandaag de 1e dag van een TOP-toernooi in Blerick.
De deelnemende teams zijn de jeugd van 10 profclubs (6 uit Nederland, 3 uit België en 1 uit Japan) en 2 amateurvereningingen (Blerick en Wittenhorst).

Op het zonovergoten sportpark van Blerick begon onze JO15-1 de eerste poulewedstrijd tegen Willem II. Deze wedstrijd werd met 2-0 verloren waarbij met name de handelingssnelheid bij Willem II hoger was dan bij onze jongens.
Bij de tweede wedstrijd werden de degens gekruist tegen het Belgische KV Mechelen. Na een aftastend begin wonnen onze jongens zeer verdiend met maar liefst 4-0.
De derde wedstrijd moest gespeeld worden tegen AA Gent uit België. Deze tegenstander was toch wat te sterk waardoor er een 2-0 nederlaag als eindstand op het bord stond.
De vierde en laatste wedstrijd van vandaag moest er gestreden worden tegen Roda JC. Met veel strijd, inzet en wilskracht wisten onze jongens Roda zeer verdiend met 2-0 op de pijnbank te leggen.

Op 2e Pinksterdag wordt dit TOP-toernooi vervolgt met de laatste poulewedstrijd tegen Sparta uit Rotterdam.
Deze wedstrijd begint om 10.15 uur.

Na de poulewedstijden volgen nog de kruisfinales.

Voor geïnteresseerde supporters is het zeker de moeite waard om deze tweede toernooidag nog te gaan bekijken.