Lucie Janssen-Minten 'Vrijwilliger van het jaar'

7 januari 2018

Vrijwilliger van het jaar

Het is essentieel dat leden een bijdrage leveren aan de vereniging om samen al dat moois dat Wittenhorst te bieden heeft overeind te houden. Wij kunnen gelukkig terugvallen op een groep trouwe vrijwilligers.

Dit jaar is er gekozen voor iemand die met haar grote betrokkenheid er bijna persoonlijk voor zorgt dat een speciale doelgroep binnen de vereniging een plek heeft gekregen en weet te behouden. Een doelgroep die bij uitstek een intensieve persoonlijke benadering vraagt. Niet alleen omdat de doelgroep dat graag heeft, maar omdat de doelgroep dat nodig heeft.

In het verleden al als jeugdleider aan jeugdteams van Wittenhorst verbonden, maar vanaf 2012 bijt ze zich vast in de rol van trainster van ons G-team.  Komend jaar hoopt ze zich met het G-team weer te laten zien op de Special Olympics die in juni in de Achterhoek plaatsvinden. In 2013 is ze reeds beloond met de titel ‘Jeugdcoach van het jaar’, maar nu dan ook ‘Vrijwilliger van het jaar’: Lucie Janssen-Minten!