Nieuw Businessclublid: Poels Retail Groep

26 april 2022

De Poels Retail Groep is sinds kort lid van de businessclub van Wittenhorst en bij deze heten we de organisatie van harte welkom!

De Poels Retail groep is door de jaren heen uitgegroeid tot een moderne en daadkrachtige retail-organisatie met meer dan 100 medewerkers, drie winkelformules en verschillende ondersteunende afdelingen. De formules van de Poels Retail Groep bestaan uit: Poels Wonen & Slapen, Het Atelier van Poels, Budget Home Store XXL (Horst, Nijmegen en Heerlen). De Poels Retailgroep is lid van VME, een onafhankelijke vertegenwoordiger van meubel- en keukenondernemers in Duitsland, Nederland en België.
“Dankzij deze nauwe samenwerking kunnen wij een gevarieerde en aantrekkelijk geprijsde collectie voeren.”
Zo maakt de Poels Retailgroep een mooi interieur toegankelijk voor elke smaak, binnen elk budget.

Trots en Uitdaging

De Poels Retail Groep haalt haar trots uit het ontzorgen van de klant: “Of dit nu een zakelijke klant is of een consument in de winkel, wij doen er alles aan om samen de woondromen van de klant waar te maken.”

Zoals bij iedere organisatie, loopt ook de Poels Retail Groep tegen uitdagingen aan. Door de forse groei van de organisatie van de afgelopen jaren is de Poels Retail Groep op zoek naar ambitieuze en gemotiveerde mensen, die jong van geest zijn en van aanpakken weten.
“In deze krappe arbeidsmarkt is het soms lastig mensen te vinden en wij willen laten zien wat voor een sterke en mooie organisatie wij zijn. Werkgeluk staat bij Poels Retail Groep hoog in het vaandel. Wij houden van open communicatie en hebben veel voor elkaar over, zowel binnen de directie als bij collega’s onderling.”

Toekomst en Businessclub

Op dit moment kent de Poels Retail Groep vijf vestigingen in Limburg en Gelderland, verdeeld over drie winkelformules.
“Op de lange termijn wil de Poels Retailgroep blijven groeien in het aantal vestigingen en verder willen wij onze positie in de b2b markt versterken.”

Binnen de businessclub ziet de Poels Retail Groep er naar uit om aan de leden te laten zien wat ze kunnen en bovendien te bekijken of ze de leden wellicht kunnen helpen met het waarmaken van hun woondromen. “Verder kijken we er erg naar uit iedereen te leren kennen en zijn of haar verhaal te horen.”

Een laatste boodschap die de Poels Retail Groep graag meegeeft:

“Naast het adviseren van onze klanten, helpen wij ook graag bij het inrichten van jouw bedrijf, kantoor, werkplek, hotel of vakantiepark. Dankzij ons grote inkoopvolume kunnen wij grote aantallen leveren tegen scherpe prijzen met een super service. In het verleden hebben we onder andere het interieur van verschillende horecagelegenheden, bedrijfskantines of zelfs complete vakantieparken verzorgd. Benieuwd naar de mogelijkheden? Neem graag contact met ons op.”