Juliana '31 te sterk voor Wittenhorst

26 augustus 2018

Een experimenteel elftal (ook noodgedwongen door een aantal afwezigen) begon meteen eigenlijk vleugellam. Met een minimum aan stootkracht en een 5-mans achterhoede kon men weinig voorin uitrichten.

De vele keren dat de voorwaartsen van Juliana'31 de onwennige achterhoede verschalkte leverde slechts 2 doelpunten op. De ruststand bracht derhalve aan met een kansloze 2-0.

In de tweede helft hervatte Wittenhorst de opbouwfase met een 4-tal wissels. Het resultaat was dat er meer beweging en de wil om naar voren te spelen aanwezig was. De thuisclub wist in de 75e min. tenslotte de 3-0 eindstand op het scorebord te brengen. Al met al een wedstrijd om snel te vergeten en de aandacht nu volop op de serie bekerwedstrijden te vestigen. Komende zondag meteen een streekderby thuis tegen Volharding.

Wittenhorst:

Witt, Tom Zanders (46. Meijers), Bart Zanders, Bart Spreeuwenberg, Will Spreeuwenberg (46. v.d. Ven), Scheres (46. Hattu), Verlijsdonk, Wijnhoven, Joep Beurskens, Heijnen, Rob Zanders (46. van Rensch).