Ongeslagen zaterdag voor de selectieteams

24 februari 2018

Wittenhorst JO17-1 boekt een zakelijke 2-0 overwinning op RKVVO JO17-1. Met name de eerste helft was leuk om te zien. De doelpunten werden over beide helften verdeeld. De treffers kwamen op naam van Sem Derix en Ted Verbers. De ploeg van Kevin van den Berg en Stan Theeuwen boekte haar derde competitiezege op rij en nestelt zich steviger in de top 6. Ook de verdediging verdient een pluim: in de laatste drie wedstrijden werd slechts één treffer geïncasseerd.

Wittenhorst JO15-1 boekte een ‘lelijke’ 1-2 overwinning op bezoek bij Mierlo Hout JO15-1. Het veldspel was niet overtuigend genoeg en zo werd de tegenstander onnodig in de wedstrijd gehouden. Michel Hegger tekende na ongeveer een half uur voor de openingstreffer. Vlak voor rust kwam de thuisploeg onnodig op gelijke hoogte na een fout achterin. In de tweede helft stelde Maik Heijer met een poeier in de rechterhoek de drie punten alsnog veilig. Door het verlies van concurrent Weltania/Bekkerveld is de ploeg van trainer Richard Kleuskens gestegen naar plek drie op de ranglijst.

De mannen van Wittenhorst JO13-1 hielden een punt over aan hun thuiswedstrijd tegen SV Valkenswaard. Na een 0-1 ruststand wist de ploeg van Willem-Jan van Rens en Dirk Scheres zich nog terug te knokken. Het veldspel was helaas niet overtuigend genoeg om het de tegenstander moeilijk te maken. Ondanks dit gelijkspel blijven de oranjehemden keurig genesteld in de top van de Derde Divisie.